Ekspert radzi: jak zdobyć zwrot pieniędzy za nieudane wakacje?
Usługi turystyczne to także właśnie usługi, więc - tak jak każde inne - można na nie złożyć reklamację. Ale co tak naprawdę może podlegać procedurze reklamacji? Czy twarde łóżko to jest już powód do ubiegania się o jakąś gratyfikację i od kogo? I właśnie - o co tak naprawdę można się ubiegać? Czy biuro turystyczne może na przykład w umowie z klientem zapisać taki punkt, że reklamacje nie są i nie będą przyjmowane?
O tym wszystkim rozmawialiśmy z rzecznikiem praw konsumentów Jerzym Sozańskim
Każdemu damy radę to program, w którym specjaliści z różnych dziedzin podpowiadają, jak rozwiązywać problemy związane z przepisami, pracą, domem i rodziną.
Jakie mamy prawa i jakie obowiązki? Jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych? Jak rozsądnie wydawać pieniądze i nie dać się oszukać? Jak dbać o samochód, ogródek i domowe zwierzęta?
Proste i przystępne odpowiedzi na te i inne pytania w Polskim Radiu Katowice.
Można także do nas pisać: damyrade@radio.katowice.pl.