Radio Katowice
Radio Katowice / Każdemu damy radę - magazyn poradniczy
Ekspert radzi: co zrobić, jeśli usługodawca porzucił wykonywanie usługi?
12.02.2018
12:00:00

fot. Piotr Grzesiak

Konsument ma prawo reklamować nie tylko wyroby, czy konkretne przedmioty, ale także usługi. Tu pojawia się pewien zasadniczy problem, który polega na tym, że bardzo rzadko zawieramy umowę na wykonanie usługi.

Umowę w formie pisemnej, oczywiście, w której na przykład zakreślamy termin wykonania usługi. Ale czy to wyklucza możliwość złożenia reklamacji?

Jak postąpić w sytuacji, kiedy usługa nie została zakończona, a jej realizacja się przedłuża? Co zrobić, jeśli usługodawca porzucił wykonywanie usługi? Czym jest tak zwana "kwota gwarancyjna"?

O tym dzisiaj rozmawiać będziemy z rzecznikiem praw konsumentów w Katowicach, Jerzym Sozańskim. Zaprasza Józef Wycisk.

 



Radio Katowice / Audycje / Każdemu damy radę - magazyn poradniczy
Każdemu damy radę - magazyn poradniczy
 
 
 
 


Każdemu damy radę to program, w którym specjaliści z różnych dziedzin podpowiadają, jak rozwiązywać problemy związane z przepisami, pracą, domem i rodziną.

Jakie mamy prawa i jakie obowiązki? Jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych? Jak rozsądnie wydawać pieniądze i nie dać się oszukać? Jak dbać o samochód, ogródek i domowe zwierzęta?

Proste i przystępne odpowiedzi na te i inne pytania w Polskim Radiu Katowice.

Można także do nas pisać: damyrade@radio.katowice.pl.

Zobacz także Podobne artykuły

Autopromocja
Kontakt

Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Katowicach
Radio Katowice SPÓŁKA AKCYJNA w likwidacji
ul. Ligonia 29, 40-036 Katowice
tel. +48 32 2005 400, fax +48 32 2005 581
e-mail: sekretariat@radio.katowice.pl
NIP 634-00-20-312
konto: ING BSK SA O/Katowice
IBAN: PL 57 1050 1214 1000 0007 0006 0692
Kod BIC (Swift): INGBPLPW
Redaguje zespół: Redakcja Nowych Mediów
tel. +48 32 2005 525, +48 32 2005 487
e-mail: radio@radio.katowice.pl

Copyright © by Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Katowicach Radio Katowice SA