Polskę z roku na rok odwiedza coraz więcej zagranicznych turystów.
Liczba wypoczywających w ciągu ostatnich dwóch lat wzrosła o 20%. Wynika to z analiz Polskiej Organizacji Turystycznej. Zasługą jest kampania reklamowa, jaką POT prowadzi niemal na całym świecie.
— Celem akcji jest przede wszystkim poprawa wizerunku Polski, który ciągle podpierany jest stereotypami — mówi Bartłomiej Walas, wiceprezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Polska Organizacja Turystyczna prowadzi jednolitą kampanię dla wszystkich regionów Polski, promując tym samym produkt turystyczny.
— Po dwóch latach projekt "Promujmy Polskę Razem" przyniósł oczekiwany efekt — zapewnia Walas.
Polska Organizacja Turystyczna wydała liczne publikacje i przewodniki w kilku językach. Uruchomiono też Narodowy Portal Turystyczny. W te wakacje wyjątkowo do kampanii promocyjnej zapraszani są turyści odwiedzający największe polskie atrakcję turystyczne. Dziś specjalne zdjęcia, które potem potem ukażą się na bilbordach, zrobić można w ruinach Zamku Ogrodzienieckiego w Podzamczu na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej.
Autor: Gabriela Kaczyńska