Pokazanie miasta z dobrej strony to cel kampanii "Prawdziwy Sosnowiec".
Udział w społecznej akcji wziął prezydent tego miasta, Kazimierz Górski, który stał się "twarzą" kampanii.
— Za dużo ostatnio mówiło się źle o Sosnowcu. Tymczasem nasze miasto ma się czym pochwalić. Zaprosiliśmy do współpracy prezydenta Kazimierza Górskiego i pokazaliśmy projekty, z których sosnowiczanie mogą być dumni — mówią pomysłodawcy. Akcja ma pokazać najważniejsze projekty, które udało się zrealizować w stolicy Zagłębia Dąbrowskiego.
— Nasz pomysł to wyraz sprzeciwu wobec przedstawiania Sosnowca jako miasta, w którym nic się nie dzieje — zaznacza Agnieszka Bucka z fundacji „Perspektywa”.
Na bilbordach stworzonych w ramach akcji zobaczyć można m.in. salę koncertową przy szkole muzycznej, modernizację „Stawików", strefę ekonomiczną w Milowicach, park jordanowski, skate park w Kazimierzu Górniczym, park na Środuli i zagospodarowanie terenów kopalni Sosnowiec oraz Sosnowiecki Park Naukowo-Technologiczny.
Autor: Dorota Stabik