Zmiany w obsłudze płatności swoich klientów wprowadza Tauron Polska Energia. Dotyczą one ponad miliona odbiorców energii elektrycznej w Częstochowie oraz Zagłębiu.
— Zmiany dotyczą przede wszystkim numerów kont, na które przelewane są opłaty za rachunki — wyjaśnia Grzegorz Lot, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia.
Jednocześnie firma zwraca uwagę, że nie zmienia umów zawartych ze swoimi klientami. Grzegorz Lot przestrzega przed oszustami podającymi się za pracowników Turonu.
Nowe faktury w pierwszej kolejności otrzymają osoby, którym w lutym skończył się okres rozliczeniowy. Kolejni wraz z zakończeniem dotychczasowych okresów rozliczeniowych. Zmiany wprowadzono też w liczbie płatności dla klientów rozliczających się za dostawę energii elektrycznej w cyklu 6-miesięcznym. Zamiast sześciu blankietów wpłat otrzymają oni pięć. Kwota płatności pozostanie bez zmian.
Autor: Krzysztof Słabikowski