W Każdemu Damy Radę wracamy do tematów konsumenckich.
Porozmawiamy głównie o tym, czym różni się gwarancja od rękojmi. Czy sprzedawca, używający określenia " ma Pani u mnie gwarancję na dwa lata" wprowadza klienta w błąd, czy nie? O tym dzisiaj z miejskim rzecznikiem praw konsumentów w Katowicach Jerzym Sozańskim.
Każdemu damy radę to program, w którym specjaliści z różnych dziedzin podpowiadają, jak rozwiązywać problemy związane z przepisami, pracą, domem i rodziną.
Jakie mamy prawa i jakie obowiązki? Jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych? Jak rozsądnie wydawać pieniądze i nie dać się oszukać? Jak dbać o samochód, ogródek i domowe zwierzęta?
Proste i przystępne odpowiedzi na te i inne pytania w Polskim Radiu Katowice.
Można także do nas pisać: damyrade@radio.katowice.pl.