Warsztaty dla dzieci, wycieczki i interaktywne lekcje o wodzie.
Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów startuje z kampanią edukacyjno-informacyjną „300 H2O. Lubię to!”. Akcja ma na celu podniesienie świadomości społeczeństwa w zakresie ochrony wód oraz racjonalnego gospodarowania zasobami wodnymi. Przez całe lato dla dzieci i młodzieży będą organizowane specjalne lekcje o wodzie – mówi prezes GPW Łukasz Czopik.
Kampania jest współorganizowana przez „Dziennik Zachodni”. Jak mówi redaktor naczelny dziennika Marek Twaróg – media odgrywają w takich kwestiach szczególną rolę edukacyjną.
Kampania została dofinansowana ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Autor: Marta Dobrowolska/lk
Znamy przebieg trasy szybkiej kolei Katowice-Ostrawa