Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Częstochowie bada, co najbardziej przeszkadza pasażerom.
Przygotowało specjalną ankietę i pyta czy są to głośne rozmowy przez telefon, wulgaryzmy czy może jedzenie i picie napojów podczas podróży komunikacją miejską. Jak podkreśla Tomasz Danek z częstochowskiego MPK – ta ankieta ma na celu zwrócenie uwagi na najbardziej uciążliwe zachowania, które przeszkadzają współpasażerom.
Częstochowianie podkreślają, że zbyt głośne rozmowy i wulgaryzmy często zakłócają podróż autobusem czy tramwajem.
Ankiety można wypełniać do 20 kwietnia. Umieszczone są na stronie internetowej częstochowskiego MPK, a wersje papierowe dostępne są w Punktach Obsługi Klienta. Wyniki ankiet pomogą przedsiębiorstwu przygotować kampanię społeczną zwracającą uwagę na uciążliwe zachowania pasażerów miejskiej komunikacji.
Autor: Izabela Czerczer