Ponad 140 koni mechanicznych. Do setki rozpędza się w nieco poniżej 7 sekund. Prędkość maksymalna 200 kilometrów na godzinę. I uwaga... pojemność silnika 1200 centymetrów.
Kilka, no może kilkanaście lat temu takie osiągi w samochodach z małą pojemnością dostępne były tylko dla samochodów rajdowych. Dzisiaj te maleństwa wyjeżdżają z każdego salonu. Jest tylko jeden szkopuł. Moc jaka osiągają te małe silniki nie bierze się znikąd ... Jak się okazuje ich podzespoły znacznie szybciej ulegają eksploatacyjnym awariom czego dowodzą statystyki sprzedawców części samochodowych. Dlaczego? O to zapytałem Piotra Jante eksperta z firmy Auto Partner.
Program motoryzacyjny przygotowywany przez motomaniaków, nie tylko dla motomaniaków. Informujemy o motoryzacyjnych nowościach, ciekawostkach, problemach, bywamy tu i tam, na targach motoryzacyjnych w kraju i za granicą.
W programach piętnujmy głupotę na drodze. Staramy się także pomagać i doradzać, bo każdy ma odrobinę etyliny we krwi...