Agencja reklamy

Dlaczego radio?

  • Radio to pierwsze źródło wiadomości z jakim stykamy się w ciągu dnia. Reklamy emitowane rano są skuteczniej przyswajane przez wypoczęty umysł.
  • Radio z założenia jest medium tolerancyjnym, gdyż pozwala na wykonywanie w trakcie słuchania innych czynności.
  • Wielką zaletą radia jest jego mobilność, czyli możliwość dotarcia do odbiorcy w domu, pracy, podróży, samochodzie i sklepie. Towarzyszy słuchaczom w pracy i w chwilach relaksu. Ponieważ radia słucha się wszędzie i o każdej porze dlatego jest doskonałym nośnikiem reklamy.
  • Radio kreuje atmosferę prywatności i nie stwarza dystansu pomiędzy nadawcą a odbiorcą. Pozwala dotrzeć do słuchacza na poziomie bardziej osobistym niż czynią to inne media.
  • Radio jest medium interaktywnym daje możliwość wykorzystania aktywnych form reklamy takich jak konkursy i quizy.
  • Nawyk słuchania radia i przywiązanie do stacji ludzi w różnym wieku stwarza interesujące możliwości projektowania kampanii reklamowych. Radio wystarczy włączyć by usłyszeć reklamę. Nie trzeba jej szukać

Zespół Agencji Reklamy

  • Janusz Kurek

    Dyrektor

  • Elżbieta Sikora

    Dyrektor do spraw promocji

  • Marcela Dudek

    Specjalista do spraw reklamy

  • Dagmara Karch

    Referent ds. Reklamy

  • Robert Koczyba

    Specjalista do spraw reklamy