Częstochowianie pozytywnie oceniają pracę urzędników magistratu.
Świadczą o tym wyniki badania przeprowadzonego wśród osób odwiedzających Urząd Miasta. 96 procent ankietowanych oceniło ogólny poziom świadczonych usług jako wysoki i bardzo wysoki. Raczej niskie i bardzo niskie noty przyznało jedynie 0,38 procent ankietowanych czyli... dwie osoby.
Badanie poziomu satysfakcji z jakości usług w Urzędzie Miasta w Częstochowie przeprowadzono we wrześniu. Specjalną ankietę wypełniło ponad 500 osób. Ankietowani wysoko ocenili udzielanie informacji, dotrzymywanie terminów i równe traktowanie interesantek i interesantów. Wskazali także co warto jeszcze poprawić. Zwracali uwagę na zdarzające się kolejki i dłuższy czas oczekiwania, czasowe problemy z działaniem wpłatomatu i sugerowali poszerzenie zakresu spraw, które można by załatwić przez internet.
Autor: Izabela Czerczer /rs/