Nowe logo, nowa strona! Rozbudowany serwis regionalny.

Emocje i wiosenny uśmiech sympatii towarzyszy mieszkańcom Katowic, Bielska-Białej i Częstochowy, którzy w tych dniach mają okazję obserwować pracę reporterów radiowych na żywo. W kilku miastach województwa śląskiego rozkwitło plenerowe miasteczko Radia Katowice. 


„Radzimy, edukujemy, podpowiadamy jak witać pierwsze dni wiosny. Nasi eksperci odpowiadają na wiele pytań m. in. jak zdrowo się odżywiać, czy każda dieta jest skuteczna, jak dbać o ogrody przydomowe na wiosnę, jak przygotować rowery na nowy sezon. Cieszy nas bliski, bezpośredni kontakt ze słuchaczami” – mówi prezes Radia Katowice Piotr Ornowski.


Rozstawione na rynkach miast namioty Radia Katowice, stanowiące ważny element wizualizacji Radia ukazują w pełnej krasie nowy logotyp stacji, opracowany wspólnie z ekspertami Akademii Sztuk Pięknych w Katowicach. Jak twierdzą znawcy przedmiotu czytelny, jasny przekaz graficzny jest interesującym synonimem publicznego radia – rozgłośni, które każdego dnia jest obecne w całym województwie śląskim.

Wraz z rozpoczęciem astronomicznej wiosny ruszyła nowa strona internetowa Radia Katowice. To zupełnie nowy, rozbudowany serwis regionalny, w którym na bieżąco udostępniane będą najświeższe informacje z naszego regionu. Treści opracowywane przez dziennikarzy są pogrupowane i przedstawione w przejrzystej i przyjaznej dla odbiorcy formie. 

Nie brakuje także multimediów - zdjęć, filmów, transmisji koncertów i audycji prosto z katowickiego studia i każdego zakątka województwa śląskiego. Dodatkowo na portalu pojawiła się opcja odsłuchania najnowszego serwisu informacyjnego, serwisu dla kierowców i prognozy pogody. 

Proponujemy również cztery zupełnie nowe stacje muzyczne: Radio Katowice Śląsk, Radio Katowice TOP50, Radio Katowice Moje Radio oraz Radio Katowice Dance, które uzupełnią ofertę dla słuchaczy i pozwolą na personalizację programu Radia Katowice każdego dnia! 

/mm/