Radio Katowice
Radio Katowice / Wiadomości sportowe
Koszykarki CTL Zagłębia Sosnowiec przegrały w Poznaniu
13.12.2020
19:14:00

fot.sosnowieckie-koszykarki.pl

Mimo dobrego początku i aż 39. punktów Sydney Wallace, koszykarki z Sosnowca musiały uznać wyższość Enea AZS Poznań.

Trener Adam Kubaszczyk już przed meczem miał twardy orzech do zgryzienia. Uraz wykluczał z gry Jessicę January. Nie w pełni sił była Tori Jarosz, z kontuzją grała też Katarina Vucković, a nadal trener nie może skorzystać z Martyny Czyżewskiej, która nabawiła się kontuzji nosa. Mimo wielu przeszkód sosnowiczanki dobrze radziły sobie od początku. Koszykarki CTL Zagłębia wygrały pierwszą i drugą kwartę, nie do zatrzymania była Sydney Wallace, ale w drugiej części w końcu dała o sobie znać absencja January. Obwodowe gospodyń były nie do zatrzymania. Czwartą kwartę poznanianki wygrały różnicą 19. punktów i nie pomogły nawet popisy Sydney Wallace, która w sumie rzuciła 39 punktów. 

Był to ostatni mecz tej rundy. Po 10. meczach CTL Zagłębie Sosnowiec zajmuje 6. miejsce w tabeli Enea Basket Ligi Kobiet.

Enea Poznań – CTL Zagłębie Sosnowiec 93:73 (15:19, 22:26, 24:15, 32:13)

Enea: Davis 18, Marciniak 7, Adamowicz 17, Brown 23, Poppvic 20 – Nowicka 5, Stefańczyk 2, Banaszak 1, Parzeńska Trener: Zieliński

CTL: Wojtala 2, Jasnowska 9, Vucković 4, Wallace 39, Toure 10 – Jarosz 3, Jasiulewicz 5, Stasiuk, Rutkowska Trener: Kubaszczyk

Autor: Piotr Muszalski/pm/


Zobacz także Wiadomości sportowe

Autopromocja
Kontakt

Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Katowicach
Radio Katowice SPÓŁKA AKCYJNA w likwidacji
ul. Ligonia 29, 40-036 Katowice
tel. +48 32 2005 400, fax +48 32 2005 581
e-mail: sekretariat@radio.katowice.pl
NIP 634-00-20-312
konto: ING BSK SA O/Katowice
IBAN: PL 57 1050 1214 1000 0007 0006 0692
Kod BIC (Swift): INGBPLPW
Redaguje zespół: Redakcja Nowych Mediów
tel. +48 32 2005 525, +48 32 2005 487
e-mail: radio@radio.katowice.pl

Copyright © by Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Katowicach Radio Katowice SA          profesjonalne usługi informatyczne