Wydaje się, że w audycji Masz Prawo mówiliśmy już o tym tyle razy, że klienci dobrze to wiedzą. Niestety — nic bardziej mylnego. Nadal na przykład wiele osób sądzi, po kolejnej bezskutecznej naprawie jakiegoś urządzenia może się domagać wymiany na nowe. Niestety — żaden przepis takiego prawa klientowi nie daje. Ale o szczegółach już za chwilę w rozmowie z rzecznikiem praw konsumentów i później — w czasie dyżuru naszego gościa przy radiowym telefonie.
Oprócz tego dziś także kilka zdań o proponowanej reformie urzędów zatrudnienia i o amnestii dla drobnych złodziejaszków i pijanych rowerzystów.
Na zakończenie naszego spotkania relacja z ubiegłotygodniowego dyżuru, a rozwialiśmy wtedy o funduszu alimentacyjnym.
Audycja poradniczo-edukacyjna podejmująca w formie popularyzatorskiej tematy z zakresu różnych gałęzi prawa, jego przestrzegania i stosowania. Tematy dotyczą w dużej mierze prawa pracy, kodeksu cywilnego, prawa karnego, ale także zagadnień związanych z ochroną konsumentów, kodeksem rodzinnym i opiekuńczym, prawem spadkowym, majątkowym itp. Gośćmi audycji są prawnicy (praktycy) różnych specjalności oraz pracownicy naukowi Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Każdej audycji towarzyszy dyżur telefoniczny eksperta z wybranej dziedziny prawa, który odpowiada na pytania słuchaczy. Najciekawsze fragmenty telefonicznej konsultacji są prezentowane w kolejnej audycji.