W Częstochowie trwa Festiwal Reklamy Społecznej. Odbywa się pod hasłem "Trzy światy – świat realny, świat opowiadany, świat wirtualny".
— Jego celem jest uwrażliwienie młodych ludzi na współczesne problemy społeczne i ekologiczne oraz zaangażowanie ich w samodzielne kreowanie komunikatów przy pomocy reklamy społecznej i niskobudżetowej — mówi Iwona Otola, dziekan Wydziału Zarządzania Politechniki Częstochowskiej.
Wśród prelegentów, którzy spotykają się z młodzieżą i studentami są specjaliści od reklamy z całej Polski. Dariusz Zając, dyrektor Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta w Częstochowie widzi w tym szansę dla młodych ludzi.
W ramach Festiwalu zorganizowano konkurs o kampaniach dotyczących społeczeństwa i ekologii. Wpłynęło na niego 400 plakatów i 40 filmów. Festiwal potrwa do piątku i zakończy go pokaz prac konkursowych oraz wręczenie nagród w Kinie Studyjnym OKF Iluzja.
Organizatorem Festiwalu jest Politechnika Częstochowska i Zespołu Szkół im. Władysława Reymonta.
Autor: Krzysztof Słabikowski /mf/