Złożenie reklamacji w sklepie to niestety wcale nie takie łatwe zadanie, jak się wydaje. Są bowiem jeszcze sklepy, które w ogóle reklamacji nie chcą przyjąć, inne je przyjmują, ale nie uznają. O czym powinien pamiętać klient, jeśli musi wrócić do sklepu z wadliwym towarem? Czy musi posiadać paragon, czy może wystarczy inna forma udowodnienia zakupu? O tym dziś rozmawiamy z Jerzym Sozańskim, miejskim rzecznikiem praw konsumentów w Katowicach.
Każdemu damy radę to program, w którym specjaliści z różnych dziedzin podpowiadają, jak rozwiązywać problemy związane z przepisami, pracą, domem i rodziną.
Jakie mamy prawa i jakie obowiązki? Jak dbać o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych? Jak rozsądnie wydawać pieniądze i nie dać się oszukać? Jak dbać o samochód, ogródek i domowe zwierzęta?
Proste i przystępne odpowiedzi na te i inne pytania w Polskim Radiu Katowice.
Można także do nas pisać: damyrade@radio.katowice.pl.